Drogi Użytkowniku! Chcemy, aby korzystanie z naszego Sklepi Internetowego było dla Ciebie komfortowe. W tym celu staramy się dopasować dostępne treści oraz prezentowane reklamy do Twoich zainteresowań i preferencji oraz dostosowywanie oferty pod twoje zainteresowania. Jest to możliwe dzięki przechowywaniu w Twojej przeglądarce plików cookies oraz przetwarzaniu gromadzonych za ich pośrednictwem danych osobowych przez nas . Jako firma Konsolek Angelina Zbyl dokładamy wszelkich starań by powierzone przez ciebie nam Dane osobowe były chronione i gromadzone tylko w tym stopniu w jakim jest to konieczne. Dowiedz się więcej klikając pod linki https://powerplay.com.pl/polityka-prywatnoscihttps://powerplay.com.pl/regulamin lub zamknij okno wyrażając zgodę i akceptując zapisy regulaminu.
1-12-2020 Devil May Cry V to kolejna odsłona słynnego cyklu slasherów od firmy Capcom. Wcześniejszą część, zatytułowaną DMC: Devil May Cry z 2013 roku, stworzyła ekipa Ninja Theory. Za piątkę odpowiadają deweloperzy znani m.in. z pierwszych odsłon cyklu, w tym przede wszystkim Hideaki Itsuno, odpowiedzialny za RPG-a Dragon's Dogma.
Gra jest bezpośrednią kontynuacją czwórki. Devil May Cry V przedstawia dalsze losy Dantego i Nero oraz tajemniczego nowego bohatera zwanego Vitale.
Devil May Cry V opiera się na tych samych zasadach co poprzednie części. Jest to slasher z rozbudowanym systemem walki. Zabawa została podzielona na etapy, po zakończeniu których gra przyznaje nam odpowiednie oceny. Oczywiście deweloperzy nie spoczęli na laurach i przygotowali garść nowinek, np. elementy sandboksowe. Twórcy przy projektowaniu świata czerpali inspiracje z gry Dragon’s Dogma. Choć oczywiście nie mamy do czynienia z klasyczną piaskownicą, to mapy dają znacznie więcej swobody niż wcześniej. W związku z tym usprawniono ruch postaci poza walką, a eksploracja przypomina tę z serii Bayonetta (bohater nie jest jednak ograniczany przez pasek kondycji). Choć w grze nie brakuje widowiskowych scen, nie opierają się one na sekwencjach QTE.
Walka również doczekała się usprawnień, ale o rewolucji nie ma mowy. Starcia są urozmaicane przez interaktywne elementy otoczenia, a dodatkowo co jakiś czas bierzemy udział w dużych bitwach, przywołujących na myśl gry typu musou, w których naraz walczymy z wieloma wrogami. Najbardziej efektowne, wymagające i rozbudowane są jednak spotkania z bossami – jedno starcie może być podzielone na kilka sekwencji rozgrywających się w osobnych sceneriach.
Do produkcji Devil May Cry V wykorzystano technologię Unreal Engine, która napędza chociażby Gears of War 4, Playerunknown's Battlegrounds czy inną grę firmy Capcom – Street Fighter V. Tytuł działa w 60 klatkach na sekundę i oferuje dynamiczny system kamery, który np. oddala się podczas potyczek z dużą liczbą wrogów. Warto także wspomnieć, że za scenki przerywnikowe odpowiada Yuji Shimomura, który pracował przy trzeciej i czwartej części serii.
Przy tworzeniu warstwy dźwiękowej pomagała Onyay Pheori (pracowała przy Devil May Cry 4). W rolę Dantego wcielił się ponownie Reuben Langdon; Johnny Yong Bosch zagrał Nero.
W produkcji wreszcie będzie można przejąć kontrolę nad bratem Dantego - Vergilem, który będzie, czwartą grywalną postacią. Dodatkowo Devil May Cry 5: Special Edition wzbogaci się o zwiększający ilość wrogów i dynamikę rozgrywki tryb Dark Knight, a także Turbo, który dodatkowo przyspieszy grę.
Tytuł otrzyma także wsparcie dla technologii ray-tracing. Gracze będą mogli zdecydować o tym, czy chcą grać w rozdzielczości 1080p i 60 FPS, czy 4K i 30 FPS.