skate.
jest grą deskorolkową, wychodzącą naprzeciw bestsellerowemu cyklowi, firmowanemu
nazwiskiem Tony'ego Hawka. Za niniejszy produkt odpowiada ekipa z kanadyjskiego
studia korporacji Electronic Arts, umiejscowionego w Vancouver. Zanim
developerzy zabrali się za przygotowywanie omawianej pozycji z myślą o
platformie PlayStation 3 i Xbox 360, uczestniczyli w tworzeniu m.in. obu odsłon
Need for Speed: Underground. Bardzo ważnym aspektem skate. jest realizm. Próżno
tu więc szukać efekciarskich popisów w rodzaju wyskoków na wysokość kilku
pięter. Zamiast tego mamy naturalnie funkcjonujący system fizyczny, więc
wrażenia z wirtualnej jazdy na deskorolce są bliskie rzeczywistym (wyłączając
oczywiście poobcierane kończyny, złamane szczęki, rozbite głowy etc.). Realizm
zabawy potęguje innowacyjny schemat sterowania, mocno opierający się na
analogowych gałkach kontrolera konsoli. Poruszamy się po sporych rozmiarów
mieście, nazwanym San Vanelona i znajdującym się na malowniczym wybrzeżu. W
ścisłym centrum aglomeracji ku niebu sterczą wysokie wieżowce, nieopodal nich
stoi ogromny stadion sportowy, w porcie cumują statki (liniowiec, kontenerowiec,
a nawet żaglowiec), natomiast na wzgórzach mienią się w słonecznych promieniach
okna niskich domów mieszkalnych. Tylko od naszej kreatywności zależy więc, jak
jesteśmy w stanie wykorzystać ten rozległy i zróżnicowany teren do wykonywania
deskorolkowych akrobacji. Autorzy pozwolili nam na pokierowanie szeregiem
autentycznych gwiazd skateboardingu. Na czele tej grupy zawodowców stoi sam
Danny Way oraz PJ Ladd. Rzecz jasna nie zabrakło opcji tworzenia postaci od
podstaw. Nie ma więc problemu z wybraniem dla bohatera imienia i nazwiska, aby
później ustalić parametry fizyczne, ubiór itd.
Źródło:
www.gry-online.pl