Drogi Użytkowniku! Chcemy, aby korzystanie z naszego Sklepi Internetowego było dla Ciebie komfortowe. W tym celu staramy się dopasować dostępne treści oraz prezentowane reklamy do Twoich zainteresowań i preferencji oraz dostosowywanie oferty pod twoje zainteresowania. Jest to możliwe dzięki przechowywaniu w Twojej przeglądarce plików cookies oraz przetwarzaniu gromadzonych za ich pośrednictwem danych osobowych przez nas . Jako firma Konsolek Angelina Zbyl dokładamy wszelkich starań by powierzone przez ciebie nam Dane osobowe były chronione i gromadzone tylko w tym stopniu w jakim jest to konieczne. Dowiedz się więcej klikając pod linki https://powerplay.com.pl/polityka-prywatnoscihttps://powerplay.com.pl/regulamin lub zamknij okno wyrażając zgodę i akceptując zapisy regulaminu.
Monolith
Productions rozbudowuje nagradzany system Nemezis i oferuje świat gry unikalny
dla każdego gracza.
Interactive
Entertainment ogłosił grę Śródziemie: Cień Wojny, będącą kontynuacją uznanej
przez krytyków gry Śródziemie: Cień Mordoru, która zdobyła ponad 50 branżowych
nagród, w tym: 2015 Game Developers Choice Awards’ Game of the Year, Outstanding
Innovation in Gaming na 2015 D.I.C.E. Awards oraz nagrodę BAFTA w kategorii Game
Design. Wyprodukowana przez Monolith Productions gra opowie historię powrotu
Taliona i Celebrimbora, których zadaniem będzie dostać się za linię wroga, by
stworzyć armię i wyruszyć z całą potęgą Mordoru na Czarnego Władcę,
Saurona.
W
grze Śródziemie: Cień Wojny gracze otrzymają nowy Pierścień Władzy i staną do
walki z najpotężniejszymi przeciwnikami, w tym z samym Sauronem i jego Upiorami
Pierścienia, w monumentalnej bitwie o Śródziemie. Otwarty świat gry nabierze
wiarygodności dzięki rozszerzonemu Systemowi Nemezis, który zdobył wiele nagród.
Dynamiczny system zmian znany z pierwszej części ma wpływ teraz na cały świat,
gdzie otoczenie i postacie kształtowane są przez działania i decyzje gracza,
dzięki czemu każdy świat gry będzie unikalny dla każdego gracza.
„Monolith
Productions nie ustaje w swoich innowacyjnych działaniach, dzięki którym mogą
zaoferować jeszcze bardziej spersonalizowane wrażenia gry, połączone do tego z
naturalną narracją opowieści” – powiedział David Haddad, prezes Warner Bros.
Interactive Entertainment. „Śródziemie: Cień Wojny rozwija swój gatunek dzięki
wzniesieniu Systemu Nemezis na wyżyny i umożliwieniu graczom stworzenia swojej
własnej przygody w świecie Śródziemia.”
„Podążając
za pozytywnym odbiorem gry Śródziemie: Cień Mordoru, znacznie rozszerzyliśmy
każdy aspekt gry, wliczając w to świat, opowieść, systemy RPG, główny rdzeń
rozgrywki oraz, rzecz jasna, rozwój historii gracza w Systemie Nemezis.” –
powiedział Michael de Plater, wiceprezes kreatywny w Monolith Productions. –
„Jako odwieczni fani świata Śródziemia jesteśmy wdzięczni za to, że mamy ten
przywilej powołania do życia najbardziej niezwykłego świata fantasy, jaki
kiedykolwiek powstał, w zupełnie nowy sposób na nowej generacji. Nie możemy się
doczekać, by zobaczyć te wszystkie zadziwiające historie, które gracze stworzą i
którymi będą się dzielić dzięki grze Śródziemie: Cień Wojny.
Innowacyjny
System Nemezis tworzył unikalne historie dzięki proceduralnie generowanym
przeciwnikom, którzy pamiętali każde spotkanie z graczem i byli różnicowani
przez osobowość, silne strony oraz słabości. Śródziemie: Cień Wojny rozszerza tę
nowość jeszcze bardziej wraz z wprowadzeniem Zwolenników, którzy dostarczą
nowych historii o lojalności, zdradzie i zemście. System Nemezis został również
ulepszony by stworzyć wyjątkowy i osobisty świat dzięki Fortecom Nemezis, które
umożliwią graczom na wykorzystanie różnych strategii do podbicia zmiennych
twierdz i stworzyć spersonalizowane światy z unikalnymi armiami Orków.
Umiejscowiony
pomiędzy wydarzeniami z Hobbita oraz Władcy Pierścieni, Śródziemie: Cień Wojny
kontynuuje historię znaną z Cienia Mordoru. Gracze będą mogli zagłębić się w
jeszcze bogatszy, spersonalizowany i rozległy świat pełen bohaterów i
złoczyńców, ikonicznych miejsc, oryginalnych przeciwników i nowych postaci z
nieopowiedzianymi jeszcze historiami.